Dag 23

tjaaaabah idag ska jag skriva oooooom : ''Min favoritplats''

Min favoritplats är nog Dala-Järna! Jag vet att det är långt bort men jag älskar att vara där! Min syrra bor där. Hanna alltså. Och min bästa vän Johanna bor ju också där. och massa andra vänner meed!

om jag inte hade tagit Dala-Järna så hade jag nog förmodligen tagit Gotland! Där är det så himmla vackert på sommrarna! Det är varmt , mysigt .

Och faktiskt så kommer Johannna hit idag! Och min syster med. Hanna är johannas Mamma men även min syrra. men nu årkar jag inte berätta och förklara mer om det.
Jag längtar tills hon kommer! så himmla mycket! vi ska äga ut allt och alla haha nej då! eller jooo jooo menar jag heheh....he...   

vi  ska vara i jarse med min andra syster Ella med. ajaa hej då!!!! pözz o kram! //Sally!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0