Dag 25

Hej. Igår så glömde jag tyvär att blogga för först så vaknade jag hemma hos mormor i bäckan och sen så skule vi packa ihop våra saker sen så åkte vi hem till mig. Där  så packade vi upp och sen så skulle vi ju i väg till badhuset på halloween kväll. så då måsta vi ju packa ner saker inför det. sen åkte vi. och så kom vi hem vid 21:00 och då hade vi köpt en film som vi skulle kolla på så klockan blev typ 00:00 innan filmen var slut. och jag ville ju ha lite sömn så jag skippade bloggningen. sorry men jag skriver den som jag skulle skriva igår idag istället. och jag ska skriv om : Mina ambitioner!

********************************************************************************************** 

Så mina ambitioner är :

1. Att hålla på med djur!
2. Att sjunga!! det betyder en stor del för mig i livet!
3. Att pyssla.
4. Att knäppa kort.


det va några av mina ambitioner om jag förstod frågan rätt.


hej då ses ! p.s kolla min andra blogg! www.sallyplutt.devote.se :D det skulle isf vara välllldigt snällt!!  d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0