Dag 26

Hej. Igår så kunde man tydligen inte komma in på datorn.så det var därför jag inte bloggade igår. Men blev väldigt glad över att jag kunde det idag!

Ja idag så är det dag 26 den sista men inte minsta dagen. och jag ska skriva om ett sista ögonblick.

Ett sista ögonblick idag var alldeles nyss då johanna åkte hem :( Jag vill att lovet skulle ha varit i flera veckor istället för en ynka vecka.för då kunde vi ha varit med varandra jätte länge!  men jag ska ju vara glad över att jag ens fick lov. jaja. hon sitter iaf i bilen på väg hem till dalarna just nu. och jag Ogillar det! Men på jul lovet så kommer vi säkert träffas igen! hoppas jag iaf. FFöresten så undrar jag vad hon önskar sig...? men det får jag vell fråga nån dag. :D

Det var nog allt så nu ska jag nog sticka lite mer på min hallsduk (stavning) Hej då <3

min andra blogg : www.sallyplutt.devote.se
men ni kanske har fattat att den heter det nu  haha hej då på er. hade gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0