Dag 16

Tjo! börjar med att skriva om att jag glömmde blogga igår. kom ju på det nyss. jaja idag så ska jag iaf skriva om ''Den här månaden''

denna månad har det vart mycket skol arbete och sånt. men den har ju varit bra med! som idag t.ex! vi hade musik och jag älskar ju alla sorters musik typ. Mina favvo instrument är Gitarr ,Trummor ,Piano och liiite fiol. bara så ni vet alltså. haha 

Det har ju blivit kallare och kallare den här månaden så det är vell snart dags att ta fram vinter jackan tror jag.
Jag längtar tills det kommer snöa! för då kan man åka skidor , skridskor ,skoter , bygga snö grottor , åka pulka/madrass och bygga snö gubbe och snöboll´s lycktor och jaa snöbollar så klart.
 
Vad gillar ni att göra när det finns snö? något av det jag skrivit eller kommer ni på något mer? Kommentera gärna! :D

På Torsdag så bliir det nog inte pyssel men vet inte varför... Men på Fredag så blir det i alla fall fredags fika! yes!
och så ska jag , Ida , Fia , Emelina ge varandra lite tidiga jul klappar! Men inte för dyra så klart. Det har vi i alla fall kommit över ense om (stavning)
Hoppas dom gillar vad dom kommer få av mig! :D Men jag tänker inget säga! Puss och hej då! //S@lly ;)


P.S imorgon ska jag inte glömma att blogga! och glöm inte att kolla min andra blogg också! www.sallyplutt.devote.se  om ni vill då alltså!   D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0